خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

باران عشق شدت گرفت و همه چتر هایشان را گشودند و فقط دخترکی با لبخند نمکینش زیر باران ایستاده بود و چشم های شیشه ایش را به اشک های درشت آسمان دوخته بود...

 

دستان کوچکش را زیرباران گرفته و پنجره ی قلبش را رو به خدا گشوده بود.دانه های سرد باران قلب پاکش را میشست.فرشتگان خدا با قطرات آسمانی بر انگشتان ظریف وکوچکش بوسه میزدند.و مردم چه ساده لوحانه به او مینگریستند.عجیب است...در این میان یکی گفت:"بیچاره...زیر باران خیس شده!"

دخترک سرمستانه خندید و در دل گفت:"بیچاره ها...بی خبر از عشق خداوند که بر سرشان میریزد تنشان را زیر این چتر ها و روحشان را زیر چتر هایی سیاه و سخت پنهان کرده اند!!!"

زیر آن باران سرد ودرکنار مردمانی سردتر از باران شکوفه های صورتی لبخند برلبان دخترک جوانه زد و صدای شادی پرندگان در قلبش طنین انداخت...

او میخندید ،میدوید ،بلند بلند باخدایش حرف میزد.وهمه اورا دخترکی بی نوا و عجیب میپنداشتند،ناآگاه از اینکه همه ی آنها در آغوش غفلتند!آن ها همه همه عجیب و بی نوا بودند!!!

و چه تلخ چیز های طبیعی برایمان این چنین عجیب میشود...

این فقط دخترک بود که معنای عمیق زندگی را فهمید.زندگی آهنگ ضرب گرفتن قطرات باران بر طبل بزرگ روح است...

او فهمید که صدای نم نم باران بر روح بزرگش صدای تپش های قلب زندگیست...!

 



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت14:05---20 آذر 1391
عزیزم لینکیدمت .



ببخشید که دیر شد....
پاسخ: مرسی...خواهش گلم


پرنسس
ساعت11:58---17 آذر 1391
خودم عاشق این داستانمم!!!

اعتماد به نفسو دارین؟!!!پاسخ: شه شه شه!!! کی واسه خودش نظر میذاره آخه؟!!


شیطان
ساعت17:16---15 آذر 1391
وبلاگت عالیه متناتم عالی تر

باران باران باران
پاسخ: لطف داری دوست من☺


NoBoDY
ساعت18:21---14 آذر 1391
princess dg neiyay oonvara.in rooza hoosele nadari ha. delooon be comentaye U khoosh bood ke dg nemidi.asabani sham?!!!!!!!!!!!!!

ab havij shi manam mishama!!!
پاسخ: نکن برادر گراااام!!! من که24 ساعت کف وب تو پلاسم!!! آب هویج شدی میدم خرگوشه بخورتتااااااا


همراز
ساعت14:05---14 آذر 1391
درود

اينو تو دفترت خونده بودم

يادته؟

بايد يه دفه ديگه بدي دستم باشه؟

راستي دفتر گروه رو تموم نكردي؟

با دوستت صحبت كردي؟
پاسخ: سلااااااااااااااااااام! کجایی کم پیدایی تووووو؟؟؟؟؟؟ فکر دفتر گروهو از ذهن مفلوکت پرت کن بیرون!دیگه تو خواب میبینیییییییش!!!خخخخخخخخخ گفتم که من اصلا نمیدونم این ققنوس کیه!


زهره
ساعت12:48---14 آذر 1391
منم بارونیا رو دوست دارم بخصوص مشکیاشوپاسخ: خخخخخخ نمکدون!!! ببند آن نیش مبارکت رووووووو

زهره
ساعت12:47---14 آذر 1391
هیچ انتظاری ازهیچ کسی ندارم ... !!!



این نشان از بزرگی و قدرت من نیست



خسته ام ... !!!



خسته ام از اعتمادهای گذشته



خسته ام از اعتمادهای شکسته ... !!!



AmIr
ساعت21:09---13 آذر 1391
دلم شکست ! عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !

اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد !

اشکم بی امان می ریزد ، مهم نیست ، آب روشنی است !

خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .پاسخ: خییییییییییییییلی خوشممممممممم اومد... گریههههههههههههههه....:((


چیا
ساعت17:22---13 آذر 1391
خــُـــــــدا .. دلـگیـــر نَـشـــو از مـَــن .... تَـهـ نـامـَـردیـه دُنیـــاتـــــ ...!!
پاسخ: هی...چی بگم؟!!!


داداش محمد
ساعت10:17---12 آذر 1391
راستی آپم بیا بخون کامن بذار بی زحمت!
پاسخ: اومدممممممممممممم


داداش محمد
ساعت10:16---12 آذر 1391
سلام خوبی؟

ممنون که بهم سر زدی

وب شمام قشنگه و باحاله مخصوصا این پستت

موفقیت آمیز باشی!

بای تا های
پاسخ: سلام داداش محمد.ممنون که سر زدی نظر لطفته!


زهره
ساعت10:12---12 آذر 1391






$$$______________________________$$$$$



__$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*

___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$

______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****

__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,

_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,

____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$

___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,

_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,

*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*

______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,

____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــم بدو بیا
پاسخ: پروانه ت تو معدم!!!


behrouz
ساعت23:10---11 آذر 1391
منتظرم خدایا...

خط پایانت کو ...

آیا جهنمت همین جایی که هستیم نیست؟

من آتشت را به نامردی ها
پاسخ: هی... خیلی عالی بود!!!


Mohsen
ساعت21:01---11 آذر 1391
خيلي خيلي خيلي زيباست.پاسخ: خیلی خیلی خیلی زیبا میبینی☺

eli
ساعت18:47---11 آذر 1391
باید عضو بشی خوشگله چیز خواصی نمیخوادپاسخ: خب باز نشد!!! اشتباه نگفتی؟؟؟

hadi
ساعت14:24---11 آذر 1391
مهربانی تا کــــــــــی؟؟؟؟؟


بگذار سخت باشم و سرد!!!!!!!!!


باران که بــــــــــارید......چتر بگیرم و چکــــــمه......


خورشید که تــــــــــابید......پنجره ببندم و تـــــــــاریک......


اشک که آمـــــــــد......دستمالی بردارم و خشــــــک.......


او که رفـــــت نیشخندی بزنم و ســــــــــوت..........
پاسخ: خیلی به دلم نشست... مرسی هادی جان


بهروز
ساعت22:24---10 آذر 1391
ای همیشگی ترین ، آه ای دورترین

سوختن کار من است ، نگرانم منشین

راست می گفتی تو ، دیگر کنون دیر است

دوستی و دوری ، آخرین تقدیر است

راست می گفتی تو ، باید از عشق برید

از چنین پایانی به سر آغاز رسید

شکستی و شکستم ، گسستی و گسستم

چه بودی و چه بودم ، چه هستی و هستم

تو رها از من باش ،‌ ای برایم همه کس

زیر آوار قفس ، مانده ام من ز نفس

تو و خورشید بلند ، من و شب های قفس

بعد از این با خود باش ، یاد تو ما را بس
پاسخ: سلام دوست من.ممنون.


lev
ساعت21:23---10 آذر 1391
گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد !

بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد

ولی ما هنوز صادق ترینیم
پاسخ: آره...اینروزا دروغ نقل ونبات شده!!!


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت20:54---10 آذر 1391
خیلی متن قشنگی بود خااااااااااااااااااانومپاسخ: مرسی داداشی من

مهوار
ساعت19:12---10 آذر 1391
چترم را می بندم

تا خالی کند آسمان غصه هایش را

روی شانه های لرزان من
پاسخ: خیلی قشنگ بود ...ممنون


بارانه
ساعت17:29---10 آذر 1391
آخرین برگ سفرنامه باران این است:

که زمین چرکین است.........
پاسخ: چواااااااااااااا☺


بارانه
ساعت17:24---10 آذر 1391
چارسو چونگمال چارسو....

نانن نومو نومو چوآیوووووووووووووووو
پاسخ: فدای ابراز احساساتت اونی...........کوماااااااایو♥


هانیه
ساعت17:18---10 آذر 1391
خیلی قالبتم ناز شده


شاید منم یکی از اینجا بردارم...شایدپاسخ: ممنون هانیه جونم.


NoBoDY
ساعت14:31---10 آذر 1391
khoob matlebesho doos daram (( kheyli badi . copy kon dg . princess e bad

نسترن
ساعت13:05---10 آذر 1391
پاسخ: ممنون نسترن جونم

ساناز
ساعت12:36---10 آذر 1391


خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم
از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,
اما به ديـــگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",
امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن ... !!





بنده خاكي
ساعت12:05---10 آذر 1391
من عاشق بارونم...

عاشق قدم زدن زيرش...

بارون ...من خيلي خيلي دوستش دارم...

بارون عشق بازي ابراست...

بنابراين پست باروني تو رو هم دوست دارم...
پاسخ: ممنون آجی خوشگلم. منم عاااااااااااشق بارونم.بارونیارو هم دوس دارم♥


بنده خاكي
ساعت12:01---10 آذر 1391
.

دیگر نمی نویسمت …!

هرکس ..

به چشمــهایم نگاه کند !

تو را خواهد خواند…


پاسخ: خیلی گشنگهههههههههه☺


sara
ساعت11:36---10 آذر 1391
خـِـیلے خــ ـوبــِﮧ کـِﮧ کــَسے روُ داشتـِـﮧ باشے کـِﮧ ...



بے مـِـنـَت بــَـغـَلـِـت کــُنـِـﮧ !



بے مـِـنــَت باهاش دردُو دل کــُنے !



بے مـِـنـَـت باهات گــِریــِﮧ کــُنـِﮧ !



بے مـِـنـَـت پـُـشتـِـت باشـِﮧ !



بے مـِـنـَـت دوسـِـت داشتـِـﮧ باشـِـﮧ !



بے مـِـنـَـت رفیقـِـت باشـِﮧ !



خـِـیلے خــُـوبــِـﮧ !
پاسخ: آره خیییییییییلی... خدارو شکر که دارم!


امین
ساعت1:41---10 آذر 1391
حقیقت انسان به آنچه اظهار میدارد نیست ...

بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار ان عاجز است ، بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته

هایش گوش کن ..!!!
پاسخ: خیلی قشنگ بود. ممنون دادا امین☺


NoBoDY
ساعت0:34---10 آذر 1391
حاج خانوم محترمه . دوشیزه پرنسس . پرنسس رویا ها . هوی با شمام . میشه این پستت رو تو نظرات وبلاگم برام ارسال کنی ( چون نمیشه کپی کرد از وبلاگت :| )

ممنون میشم جیگر . خیلی مطلبات به دل میشینه
پاسخ: هوم؟واسه چی کپی کنم؟!!!!!!!!!!!!!!


غریبه!
ساعت0:13---10 آذر 1391
چندبار خوندمش.

کاش منم میتونستم دخترکوچولو باشم.

خیلی دوسش دارم.پاسخ: منم خیلی تو رو دوس دارم...خیییییییییییییلییییییییییییی♥♥♥


ژیلا
ساعت23:31---9 آذر 1391
يا هر چقدر هم که کوچک باشد ,







تو از من دور شده ای و اين







تمام واقعيت هاست !!!


پاسخ: مرسی گلم


ژیلا
ساعت23:28---9 آذر 1391
سلام عزیزم من اینجام اومدمپاسخ: فدات آجی... نیسی دلم تنگ میشه واست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.